انجمن شیتوریوهایاشی ها کاراته استان گیلان
انجمن شیتوریوهایاشی ها کاراته استان گیلان

انجمن شیتوریوهایاشی ها کاراته استان گیلان

http://shitoryuhayashi.blogsky.com

چراغ سبز فرجی به پیشنهاد مهدی زاده/ هزینه برخی از کاراته‌کاهای اعزامی به کاراته وان پرداخت می‌شود


  پس از مطرح شدن مشکلات مالی از سوی کاراته‌کاها

چراغ سبز فرجی به پیشنهاد مهدی زاده/ هزینه برخی از کاراته‌کاهای اعزامی به کاراته وان پرداخت می‌شود
پس از ارائه پیشنهاد امیر مهدی زاده به مسئولان فدراسیون کاراته گویا رئیس فدراسیون برای پرداخت هزینه تعدادی از کاراته‌کاها به سرمربی تیم ملی چراغ سبز نشان داده است.

به گزارش "پایگاه اطلاع‌رسانی ستارگان کاراته" و به نقل از خبرگزاری فارس،‌ ششمین مرحله مسابقات کاراته وان در سال 2017 از روز جمعه به مدت 2 روز با حضور هزار و 386 کاراته‌کا در شهر لایپزیک آلمان برگزار خواهد شد که تعدادی از کاراته ‌های کشورمان با هزینه شخصی برای حضور در این رقابت‌ها راهی آلمان شده‌اند.


 
این اعزام‌ها در حالی صورت گرفته است که کاراته ایران در بخش بزرگسالان به هیچ عنوان تیم ملی بزرگسالان ندارد و همه نفرات اعزامی به این رقابت‌ها به هیچ عنوان جزو ملی پوشان محسوب نمی‌شوند و در صورت کسب مدال و عدم کسب مدال نتایج آن به هیچ عنوان ارتباطی به فدراسیون کاراته ندارد.


*******


(ستارگان کاراته: اگر خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس معتقد است نتایج حاصل از رقابتهای کاراته‌وان آلمان، هیچ ربطی به فدراسیون کاراته ندارد، پس چرا با اخذِ مصاحبه‌های متوالی، مرتبا تاکید می‌ورزد که فدراسیون می‌بایست هزینه‌ی اعزامِ ملی‌پوشان به رقابتهای کاراته‌وان را پرداخت کند؟ و اگر اعتقاد دارد که تامینِ این هزینه‌ها برعهده‌ی فدراسیون است، پس چرا نتایجِ حاصل از رقابتهای کاراته‌وان را مرتبط با عملکردِ فدراسیون نمی‌داند؟ آیا مسئولانِ فدراسیون باید برای اعزامِ کاراته‌کاها به رقابتی هزینه کنند که نتایجش (دستِ کم از نظرِ این خبرنگار) هیچ ربطی به فدراسیون ندارد؟!)

*******
 
امیر مهدی زاده، سجاد گنج زاده، ذبیح الله پورشیب، سعید احمدی، هامون درفشی پور و... در مصاحبه‌های مختلف مدعی شدند که برای اعزام به مسابقات لیگ جهانی کاراته وان با مشکلات مختلفی از جمله مسائل مالی روبرو هستند و این موضوع دغدغه اصلی آنها است. حتی امیر مهدی زاده دارنده چندین مدال طلای مسابقات جهانی نیز در صحبت‌های خود پیشنهاد خوبی را به مسئولان فدراسیون کاراته ارائه کرد، وی در صحبت‌های خود گفت: به نظرم فدراسیون کاراته کشورمان باید یک قانونی را تصویب کند تا هر کدام از کاراته‌کاهایی که بین 10 نفر اول رنکینگ جهانی هستند با هزینه فدراسیون به مسابقات لیگ جهانی اعزام شوند.
 
گویا طی یکی دو روز گذشته مسئولان فدراسیون کاراته نیز قدم‌های خوبی را در راستای صحبت‌های امیر مهدی زاده برداشته‌اند، چون طبق آخرین خبرها، طی دو روز گذشته جلسه‌ای بین مسئولان فدراسیون و سرمربی تیم ملی برگزار شده که رئیس فدراسیون قول داده بخشی از هزینه‌های برخی از کاراته کاها را در این سفر پرداخت کند.
 
البته احتمال دارد هزینه برخی نفرات همچون امیرمهدی زاده، ذبیح الله پورشیب، علی اصغر آسیابری و مهدی خدابخشی را فدراسیون پرداخت خواهد کرد، چرا که آنها در حال حاضر در مسابقات اخیر نتایج خوبی را در ترکیب تیم ملی کسب کرده‌اند و جایگاه خوبی را نیز در رنکینگ جهانی دارند.
 
 سحر شیروانی، میلاد دلیخون، سهند اسلامی، فرزاد محمدخانلو، احد شاهین، ابوالفضل شهرجردی، آرمین روشنی، علی زند، سعید احمدی، امیرمهدیزاده، علی اصغر آسیابری، مهدی خدابخش و ذبیح الله پورشیب از کشورمان برای حضور در این رقابت‌ها ثبت نام کرده اند. 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.