انجمن شیتوریوهایاشی ها کاراته استان گیلان
انجمن شیتوریوهایاشی ها کاراته استان گیلان

انجمن شیتوریوهایاشی ها کاراته استان گیلان

http://shitoryuhayashi.blogsky.com

خوش‌قدم: موفقیت در مسابقات جهانی آرزو نیست


سمانه خوش قدم سرمربی تیم کاراته امید ایران در بخش دختران با اشاره به اینکه شاگردانش برای موفقیت در رقابت های قهرمانی جهان مصمم هستند، گفت: کسب مدال و جایگاه ایده آل در این آوردگاه مهم، آرزو نیست و می تواند یک واقعیت باشد.

 


 
 
به گزارش "پایگاه اطلاع‌رسانی ستارگان کاراته" و به نقل از ایرنا؛ تیم های رده های سنی (نوجوانان، جوانان و امید) کاراته ایران در دو بخش دختران و پسران آماده حضور در رقابت های قهرمانی جهان می شوند که از اول آبان ماه به میزبانی «تنریف» اسپانیا برگزار می شود.

خوش قدم در گفت وگو با ایرنا، تصریح کرد: چهارمین مرحله اردوها که طولانی ترین مرحله محسوب می شود را پشت سرمی گذاریم که 10 روز ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه تمرینات پرفشار بدنسازی، میدانی و فنی در مرحله فعلی اردوها دنبال می شود، گفت: اکنون ملی پوشان به مرز آمادگی مناسبی رسیده اند. مرحله پایانی اردوهای ما نیز وصل به اعزام خواهد بود.

خوش قدم با اعلام این خبر که پنج کاراته کای امید تیم دختران ایران به جهانی اسپانیا اعزام می شوند، افزود: از بین این نفرات، چهار کاراته کا در آسیایی قزاقستان حضور داشتند که سه طلا و یک نقره به دست آوردند.

سرمربی تیم امید ایران با اشاره به اینکه ورود کاراته به المپیک موجب سرمایه گذاری و تغییر نگرش کشورها به کاراته شده است، عنوان کرد: برخی نفراتی که در جهانی امیدها شرکت می کنند، سال گذشته در جهانی بزرگسالان مدال آور بوده اند و این مساله نشان از اهمیت کاراته برای کشورهای مطرح در ورزش دارد.
 
خوش قدم با تاکید بر اینکه نفرات تیم ایران شناخت کافی را از حریفان اصلی دارند، افزود: مدال آوری برای ما آرزو نیست و برای به اهتزاز در آوردن پرچم ایران، مصمم هستیم.

وی افزود: می دانیم به آوردگاه سختی اعزام می شویم و رقابت ها میلیمتری خواهد بود.بازیکنان ایران برای رسیدن به اهدافشان دشواری های زیادی را متحمل شده اند و باید مزد خود را بگیرند.

**ترکیب تیم امید دختران ایران بدین شرح است:
 
وزن منهای 50 کیلوگرم: «سارا بهمن یار» دارنده مدال نقره 2017 آسیا
وزن منهای 55 کیلوگرم: «آویشن باقری» دارنده مدال طلای 2017 آسیا
وزن منهای 61 کیلوگرم: «ملیکا احدی» دارنده مدال برنز 2016 آسیا
وزن منهای 68 کیلوگرم: «شقایق واحدی» دارنده مدال طلای 2017
وزن به اضافه 68 کیلوگرم: «شبنم واحدی» دارنده مدال طلای 2017 آسیا
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.