سازمان شیتوریو کاراته استان گیلان
سازمان شیتوریو کاراته استان گیلان

سازمان شیتوریو کاراته استان گیلان

شیتوریو کاران گیلان

مسابقات قهرمانی کشور سبک شیتوریو JKS در مشهد مقدس برگزار شد

مسابقات قهرمانی کشور سبک شیتوریو JKS در مشهد مقدس برگزار شد

مسابقات قهرمانی کشور در سبک شیتوریو JKS با حضور 21 استان کشور و حضور 285 شرکت کننده در روز جمعه 94/9/27 به میزبانی مشهد مقدس برگزار گردید .

این مسابقات در دو بخش کاتا وکومیته در رده های سنی نوجوانان ، جوانان ، امید و بزرگسالان برگزار شدکه  در پایان نتایج زیر بدست آمد :

مقام اول : استان خراسان رضوی با ( 14طلا ، 16 نقره ، 32 برنز )

مقام دوم : استان گلستان با ( 8 طلا ، 3 نقره ، 2 برنز )

مقام سوم : استان سمنان با ( 2 طلا ، 1 نقره ، 3 برنز )

کاپ اخلاق : استان تهران

پیکارهای قهرمانی کشور سبک شیتوریو ایتوسوکای

پیکارهای قهرمانی کشور سبک شیتوریو ایتوسوکای جمعه 27آذر ماه با قهرمانی تیم تهران در سالن شهید معتمدی به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی هیئت کاراته استان تهران، پیکارهای قهرمانی کشور سبک شیتوریو ایتوسوکای در شرایطی با حضور 530 کاراته کا از 10 استان (تهران، البرز، همدان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، پایانه نفتی خارک، خراسان رضوی، مازندران و چهار محال و بختیاری) در سالن شهید معتمدی استان تهران برگزار شد که در پایان تیم میزبان با اقتدار بر سکوی نخست ایستاد، آذربایجان غربی جایگاه دوم را از آن خود کرد و همدان سوم شد.

هر استان یک سهمیه؛ تصمیمی درست یا غلط!؟


 

هر استان یک سهمیه؛ تصمیمی درست یا غلط!؟


هر استان یک سهمیه؛ تصمیمی درست یا غلط!؟

در سال های گذشته مسابقات قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) با شرکت چند کاراته کا در هر وزن از استان های مختلف کشور برگزار می شد و بازیکنان هر استان برای کسب عنوان قهرمانی و عضویت در تیم ملی کاراته با یکدیگر به رقابت می پرداختند. پس از استعفای علیرضا سمندر، ریاست سابق فدراسیون کاراته […]

در سال های گذشته مسابقات قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) با شرکت چند کاراته کا در هر وزن از استان های مختلف کشور برگزار می شد و بازیکنان هر استان برای کسب عنوان قهرمانی و عضویت در تیم ملی کاراته با یکدیگر به رقابت می پرداختند.

پس از استعفای علیرضا سمندر، ریاست سابق فدراسیون کاراته و انتخاب سید حسن طباطبایی به عنوان سرپرست فعلی فدراسیون کاراته کمی از حواشی موجود در این رشته ی ورزشی کاسته شد اما مدیر منتخب وزارت ورزش به واسطه ی مشاوره های اشتباه و اطلاعات غلطی که از اطرافیان خود به دست می آورد تصمیماتی اتخاذ می کند که این تصمیمات حواشی جدیدی برای کاراته ایران به وجود خواهد آورد.

ادامه مطلب ...