انجمن شیتوریوهایاشی ها کاراته استان گیلان
انجمن شیتوریوهایاشی ها کاراته استان گیلان

انجمن شیتوریوهایاشی ها کاراته استان گیلان

http://shitoryuhayashi.blogsky.com

رئیس کمیته برنامه ریزی و فناوری اطلاعات فدراسیون کاراته: آیین نامه 16 کومیته تهیه، تدوین و نهایی شد


رئیس کمیته برنامه ریزی و فناوری اطلاعات فدراسیون کاراته گفت: طی مدت حدود 6 ماهه، آیین نامه 16 کومیته با حضور روسای کمیته ها مورد بررسی قرار گرفت و آیین نامه ها تهیه، تدوین و نهایی شد.
به گزارش "پایگاه اطلاع‌رسانی ستارگان کاراته" محمد داودی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کاراته اظهار داشت: از زمان آغاز به کار این کمیته، با دستور رئیس فدراسیون طی بخشنامه ای و با تعیین مهلت دو هفته از کمیته ها خواسته شد تا نقطه نظرات وپیشنهادات خود را نسبت به ساختار کمیته هایشان ارائه دهند.
وی افزود: اساس کار بر این بود که همه آیین نامه شکلی منسجم داشته و از یک الگو تبعیت کنند و بر همین اساس هم هر آیین نامه از 10 ماده تشکیل شده که 5 ماده آن بین تمام کمیته ها مشترک و 5 ماده اختصاصی است، ضمن اینکه علاوه بر سادگی وقابل فهم بودن، از زیاده گویی و تکرار جلوگیری شده به گونه ای که به راحتی قابل بازنگری است.
داودی ادامه داد: علاوه بر این، برای برخی کمیته ها که آیین نامه نداشتند نیز دستورالعمل و آیین نامه ای تدوین شد.
وی گفت: آیین نامه ها در سایت فدراسیون منتشر خواهد شد تا کارشناسان و صاحبنظران در خصوص آن نقطه نظرات خود را ارائه دهند تا در نهایت این آیین نامه ها در اولین مجمع عمومی مطرح و مصوب شود.
داودی تصریح کرد: پس از نهایی شدن آیین نامه ها، به تدوین برنامه راهبردی فدراسیون متناسب با اهداف فدراسیون، اساسنامه فدراسیون، شرح وظایف اعضای کمیته ها، ساختار سازمانی و فناوری اطلاعات خواهیم پرداخت.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.