انجمن شیتوریوهایاشی ها کاراته استان گیلان
انجمن شیتوریوهایاشی ها کاراته استان گیلان

انجمن شیتوریوهایاشی ها کاراته استان گیلان

http://shitoryuhayashi.blogsky.com

سلطانی: سمندر و درفشی‌پور برای بخش تیمی کاراته مطرح هستند


 

سلطانی: سمندر و درفشی‌پور برای بخش تیمی کاراته مطرح هستند

مربی تیم ملی کاراته گفت: با توجه به نتایجی که سعید احمدی در مبارزات انتخابی به دست آورد، تقریبا تکلیف وزن ۶۷ مشخص شد.

 

+---------+**


به گزارش "پایگاه اطلاع‌رسانی ستارگان کاراته" و به نقل از همایش؛ شهاب سلطانی اظهار داشت: سعید احمدی توانست چهار پیروزی در وزن 67 به دست بیاورد و به این ترتیب تقریبا در بخش انفرادی تکلیف نفر اول تیم ملی مشخص شد. با توجه به همین شرایط کومیته حسین سمندر و هامون درفشی‌پور این قدرها حساس نبود اما به هر صورت باید اشاره کنم که این دو حالا برای بخش تیمی مطرح هستند.

وی ادامه داد: درفشی‌پور در جریان این مسابقه به خاطر آسیب‌دیدگی به روی زمین افتاد و طبق قانون، داور باید 10 ثانیه به او زمان می‌داد و در صورتی که آمادگی ادامه کار را نداشت رای را صادر می‌کرد که این اتفاق نیفتاد. شرایط این مسابقه خاص بود و البته طبق قانون باید رای صادر می شد که نشد اما با این همه بعد از پایان مسابقه کادر فنی برد را برای سمندر محاسبه کرد و به این ترتیب او نفر دوم این وزن شد و درفشی‌پور نفر سوم، البته تلاش‌مان این است که در اردوی بعدی تکلیف این وزن روشن شود.

مربی تیم ملی کاراته عنوان کرد: در اردوی قبلی تیم 2 جلسه تمرینات تخصصی را دنبال کردیم. در دور جدید فعالیت‌های آماده‌سازی نیز که از دوشنبه استارت می‌خورد سعی خواهیم کرد در هر دو بخش تمرینات انجام شود تا به امید خدا برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا به خوبی آماده شویم.

+