بهمن عسگری: ملی پوشان کاراته هدفی جز قهرمانی آسیا در ذهن ندارند


 

بهمن عسگری: ملی پوشان کاراته هدفی جز قهرمانی آسیا در ذهن ندارند
 ملی پوش وزن 75- کیلوگرم کاراته با اشاره به حضور تیم ملی در مسابقات قهرمانی 2015 آسیا در شهریور ماه امسال، گفت: همه بازیکنان اعزامی به این پیکارها، هدفی جز کسب عنوان قهرمانی را در ذهن ندارند.

 



به گزارش "پایگاه اطلاع‌رسانی ستارگان کاراته" و به نقل از فارس؛ بهمن عسگری روز پنجشنبه در حاشیه اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته در قزوین، افزود: مطمئن هستم که همه ملی پوشان نهایت سعی و تلاش خود را برای کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات و به اهتزاز درآوردن پرچم ایران به کار می بندند.


این ملی پوش، از ژاپن به عنوان اصلی ترین حریف ایران در مسابقات قهرمانی آسیا یاد کرد و گفت:در این پیکارها، رقابت سختی بین ما و ژاپنی ها برسر تصاحب مقام نخست وجود خواهد داشت

قهرمان کاراته جوانان و امیدهای جهان، شرایط اردوی تیم ملی در قزوین را ایده آل خواند و گفت: با تلاش های فدراسیون و اعضای کادر فنی همه چیز برای رسیدن ملی پوشان به آمادگی لازم به منظور حضور شایسته در مسابقات قهرمانی آسیا فراهم است.

بازیکن قزوینی تیم ملی کاراته در خصوص وضعیت خود نیز اظهار کرد:از آمادگی بالایی برخوردار هستم و امیدواریم با عملکرد مناسب در مسابقات قهرمانی آسیا زحمات کادر فنی و مربیانم را جبران کنم.

عسگری که باید همراه با تیم ملی در بخش کومیته تیم (مبارزه) مسابقات قهرمانی آسیا حضور پیدا کند، در مورد شرکت در بخش انفرادی این رقابت ها نیز گفت: کادر فنی هنوز در این خصوص تصمیم گیری نکرده است اما در صورت انتخابم برای حضور در پیکارهای انفرادی، با همه وجود برای کسب نشان طلا تلاش خواهم کرد.

آخرین مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته بزرگسالان پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا هم اکنون در مجتمع فرهنگی-ورزشی شهید رجایی قزوین در حال پیگیری است.

مسابقات قهرمانی کاراته 2015 آسیا 12 شهریور ماه امسال به میزبانی ژاپن برگزار می شود.