احمدی‌: می‌خواهم رکوردشکنی کنم


 

کاراته‌کای ایرانی در لیگ جهانی آلمان

احمدی‌: می‌خواهم رکوردشکنی کنم

رزمی > کاراته - سعید احمدی کاراته‌کای ملی‌پوش وزن 67 – کیلو چشم آلمانی‌ها را گرفت. او که حالا در اردوی تیم‌ملی برای قهرمانی آسیای ژاپن تمرین می‌کند، از سرزمین ژرمن‌ها برای لیگ جهانی کاراته وان آلمان پیشنهاد دارد

 

.

کاراته‌کای کرمانشاهی درباره دعوت به لیگ جهانی کاراته وان آلمان می‌گوید‌: «فدراسیون آلمان دعوتنامه‌ای برایم فرستاده تا با موافقت مسئولان فدراسیون 12و 13 مهرماه در لیگ جهانی آلمان شرکت کنم. می‌خواهم با هماهنگی مسئولان فدراسیون در این رقابت‌ها شرکت کنم تا جایگاهم را در رنکینگ جهانی ارتقا دهم.»
او برای شکست حریفانش برنامه دارد‌: «تجربه لیگ جهانی را دارم. در این لیگ ‌برترین‌های دنیا حضور دارند و همین کار را برای مدال‌آوری سخت می‌کند اما من برای شکست همه حریفانم برنامه دارم و با تماشای فیلم مبارزات‌شان، شگردهایشان را آنالیز می‌کنم تا برای رویارویی با آنها آماده باشم.»

احمدی خودش را آماده می‌داند: «آمادگی خوبی دارم. خوشبختانه کاملاً منظم و هدفدار تمرین می‌کنم. ملی‌پوشان و کادرفنی به موفقیت در قهرمانی آسیا امیدوارند. کمتر از 20 روز تا مسابقات قهرمانی آسیا زمان داریم، باید خودمان را آماده کنیم تا از قهرمانی دفاع کنیم. در ژاپن کار سختی داریم چرا که میزبان، جام قهرمانی را می‌خواهد و برای رسیدن به این هدف از شرایط میزبانی استفاده می‌کند، به همین خاطر می‌خواهم با آمادگی بالا مقابل رقبا بایستم و نقش تأثیرگذاری در قهرمانی ایران داشته باشم.»

ملی‌پوش کرمانشاهی از ژاپنی‌ها هم پیشنهاد دارد‌: «پیش از این برای حضور در لیگ جهانی ژاپن هم دعوت شده بودم که آذرماه برگزار می‌شود. به همین دلیل بعد از مسابقات قهرمانی آسیا بلافاصله تمریناتم را شروع می‌کنم تا در لیگ جهانی ژاپن شرکت کنم. این بار استثنائاً فدراسیون ژاپن هزینه حضور را هم می‌دهد. من با ذبیح‌ا... پورشیب و سجاد گنج‌زاده راهی این مسابقات می‌شوم.»

احمدی به رکوردشکنی فکر می‌کند‌: «به عنوان یک سرباز در خدمت تیم‌ملی هستم. می‌خواهم در 4 رویداد بزرگ جهانی حاضر شوم تا رکورد جهانی برای کاراته ایران و خودم ثبت کنم. برای این هدف از همه توانم استفاده می‌کنم اما اولویتم مدال طلای قهرمانی آسیای ژاپن و پس از آن طلای لیگ جهانی آلمان و ژاپن است.»
او به مدال‌آوری تیم‌ملی خوشبین است‌: «همه اردونشینان به طلا فکر می‌کنند. همه یکدل شده‌ایم تا یک رکورد در مسابقات قهرمانی آسیا ثبت کنیم. معتقدم در تاتامی قهرمانی آسیا مبارزات سخت و نفسگیری انتظارمان را می‌کشد اما امیدوارم این اتفاق خوشایند با دعای مردم در ژاپن رخ دهد و نام ایران بر بام آسیا طنین‌انداز شود.»