انجمن شیتوریوهایاشی ها کاراته استان گیلان
انجمن شیتوریوهایاشی ها کاراته استان گیلان

انجمن شیتوریوهایاشی ها کاراته استان گیلان

http://shitoryuhayashi.blogsky.com

غیر از ازبکستان پیشنهادات دیگری هم داشتم


 


روحانی: تا زمان رفتنم به ازبکستان در خدمت تیم ملی خواهم بود/ تمدید قرارداد هروی اقدام مثبتی بود

حسین روحانی

مربی تیم ملی کاراته ایران گفت: تا زمان رفتنم به ازبکستان در کنار تیم ملی حضور خواهم داشت.

 


حسین روحانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص وضعیت قرارداد خود با تیم ملی کاراته ازبکستان اظهار داشت: مراحل اداری کارهای من در دست اقدام است و نیاز به یک پروسه زمانی دارد تا روادیدم صادر شود. قرارداد من با فدراسیون کاراته ازبکستان سه ساله خواهد بود اما در پایان هر سال تمدید می‌شود. هدف ازبک‌ها حضور در مسابقات المپیک توکیو است و در این راه به نتیجه‌گیری در بازی‌های آسیایی جاکارتا نیز نیم نگاهی دارند.

وی در خصوص توانایی کاراته ازبکستان عنوان کرد: من غیر از ازبکستان پیشنهادات دیگری نیز داشتم اما به خاطر اینکه ازبکستان جزو کشورهای بلوک شرق است و بازیکنان خیلی خوبی از لحاظ پتانسیل بدنی دارد، پیشنهاد این تیم را قبول کردم. با قبول پیشنهاد این کشور نیز تلاش خواهم کرد به اهدافی که در مربیگری برای خودم ترسیم کردند دست پیدا کنم.

مربی تیم ملی کاراته در خصوص تمدید قرارداد هروی تا پایان مسابقات قهرمانی جهان در سال 2018 گفت: قطعا اقدام فدراسیون کاراته در تمدید قرار هروی تا پایان مسابقات جهانی اسپانیا بسیار مثبت است. من در سالیان اخیر در کنار هروی حضور داشتم و قبل از سرمربیگری او در تیم ملی نیز با کمک یکدیگر در مسابقات جهانی آلمان به افتخارات خوبی دست پیدا کردیم.  بعد از آلمان نیز، هروی به واسطه تجربیات بیشتر سکان هدایت تیم ملی را در دست گرفت و مجددا در کنار او حضور داشتم.  هروی نیز تا به امروز نشان داده که مدیریت خوبی در تیم ملی داشته باشد و امیدوارم بعد از این نیز در بازی‌های آسیایی جاکارتا و مسابقات قهرمانی جهان موفقیت‌های خود را ادامه بدهد.

روحانی تصریح کرد: حضور نعیما خواجوی در کادرفنی تیم ملی کاراته نیز یک نقطه قوت دیگر برای تیم ملی است. خواجوی در سالیان اخیر تجربه حضور در دوو میدانی، والیبال، ووشو و فوتبال را داشته است و از تجربیات بالایی برخوردار است. قطعا حضور خواجوی کمک بسیار خوبی برای هروی خواهد بود و من نیز تا زمانی که به ازبکستان نرفته باشم در کنار تیم ملی حضور خواهم داشت. این موضوع را با فرجی، آشوری و هروی هماهنگ کردم و بعد از رفتنم نیز هرگز اینطور نخواهد بود که اگر کاری از دستم بربیاد برای تیم ملی انجام ندهم و ارتباطم را قطع کنم.

وی با تاکید بر برنامه‌ریزی برای موفقیت در المپیک 2020 توکیو، عنوان کرد: اگر به دنبال نتیجه‌گیری در المپیک هستیم باید از همین حالا برنامه ریزی کنیم. پیشنهاد من نیز این است که از حالا کارگروهی در این زمینه تشکیل شود و برای تمام رویدادهای سه سال آینده برنامه‌ریزی انجام بدهد. اوج کار ما المپیک 2020 خواهد بود اما قبل از آن باید در مسابقات ورودی کسب سهمیه، بازی‌های آسیایی جاکارتا و همچنین قهرمانی جهان شرکت کنیم. 

مربی تیم ملی تاکید کرد: قول می‌دهم از این به بعد کسب موفقیت خیلی سخت‌تر خواهد بود و تمام کشورها با تمام قوا در مسابقات حاضر خواهند شد تا برای المپیک آماده باشند. کاراته ایران نیز اگر به دنبال تداوم موفقیت‌های خود است باید حرفه‌ای‌تر به جلو برود و برنامه‌های خود را از حالا مشخص کند. نباید مشکل دریافت روادید دیگر دغدغه بازیکنان ما باشد و ذهن آنها درگیر این مسئله باشد. فکر می کنم فرجی نیز  با توجه به دیدگاه مدیریتی خوبی که دارد به راحتی قادر به حل این مسائل خواهد بود تا کاراته ایران با توجه به پتانسیل بالایی که دارد موفق به کسب مدال در المپیک 2020 شود.

روحانی با تاکید بر حمایت جامعه کاراته از تیم ملی خاطرنشان کرد: همه جامعه کاراته ایران باید بسیج شوند تا هر کادری که هدایت تیم ملی را برعهده دارد را حمایت کند. تیم ملی کاراته ایران نیز نشان داده وقتی حمایت همه جانبه وجود داشته است توانسته به نتایج خوبی دست پیدا کند. مطمئن باشید تمام رقبای ما از حالا برنامه‌ریزی خود را برای المپیک توکیو آغاز کردند و ما نیز اگر قصد موفقیت داریم غیر از این راهی ندارم. اگر همه چیز را به قضا و قدر بسپاریم درصد موفقیت‌مان پایین‌ خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.