انجمن شیتوریوهایاشی ها کاراته استان گیلان
انجمن شیتوریوهایاشی ها کاراته استان گیلان

انجمن شیتوریوهایاشی ها کاراته استان گیلان

http://shitoryuhayashi.blogsky.com

رئیس سبک کیوکوشین ساکاموتو در گفت‎وگو با فارس:


کاراته‎کاهای کیوکوشین ساکاموتو با هزینه شخصی و کمک‎های مردمی فعالیت می‎کنند/ شرکت 17 کاراته‎کای کشور در مسابقات بین‎المللی ژاپن
رئیس سبک کیوکوشین ساکاموتو کاراته کشور با بیان اینکه متأسفانه بازیکنان با هزینه شخصی و کمک‎های مردمی فعالیت می‎کنند، گفت: اگرچه مسؤولان برای پیشرفت و موفقیت ورزش از جمله کیوکوشین ساکاموتو کاراته تلاش می‎کنند اما انتظار داریم این تلاش‎ها بیشتر شود.

 

فریدون فیروزی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در کردکوی، با اشاره به برگزاری کمپ تابستانه سبک کیوکوشین ساکاموتو کاراته کشور در کردکوی، اظهار کرد: سالانه دو کمپ تابستانه و زمستانه ویژه کاراته‎کاهای سبک کیوکوشین ساکاموتو برگزار می‎شود که دومین کمپ تابستانه کشور در استان گلستان شهرستان کردکوی برگزار شد.

وی مرور فنی و بروزرسانی دانش کاراته‎کاها و آشنایی آنها با تمرینات بدنسازی روز دنیا را از جمله اهداف برگزاری کمپ و اردوهای تمرینی برشمرد و گفت: از طرفی این اردوها فرصت مناسبی برای استعدادیابی و تربیت کاراته‎کاها است.

رئیس سبک کیوکوشین ساکاموتو کاراته کشور با بیان اینکه کمپ تابستانه کاراته سبک کیوکوشین ساکاموتو کشور با حضور 70 هنرجو از هفت استان در کردکوی برگزار شد، افزود: کمپ برگزار شده در کردکوی بسیار خوب و رضایت‎بخش بود و در پایان به افراد شرکت‎کننده گواهینامه عملی و مهارتی اعطا شد.

فیروزی از برگزاری مسابقات بین‎المللی کیوکوشین کاراته در ژاپن خبر داد و یادآور شد: این دوره از مسابقات که در 30 مهرماه سال‎جاری برگزار می‎شود 17 ورزشکار از کشورمان در رده سنی بزرگسالان و جوانان حضور دارند، همچنین سه داور مردم و یک داور زن از ایران در این مسابقات به داوری خواهند پرداخت.

وی تصریح کرد: کاراته‎کاهای منتخب مسابقات بین‎المللی ژاپن به‎مدت سه ماه در باشگاه‎های خود تمرین می‎کنند علاوه‎بر آن در روزهای آینده یک اردوی مشترک برای آمادگی بیشتر ورزشکاران برگزار خواهد شد.

رئیس سبک کیوکوشین ساکاموتو کشور با قدردانی از اقدامات و زحمات رئیس فدراسیون کاراته و سایر مسؤولان فدراسیون برای بهبود و ارتقای کاراته در کشور، بیان کرد: اگرچه مسؤولان در سطح استان و کشور برای پیشرفت و موفقیت ورزش  از جمله سبک کیوکوشین ساکاموتو کاراته تلاش می‎کنند اما انتظار داریم این تلاش‎ها افزایش یابد و فضا و امکانات برای ورزشکاران بیشتر شود تا شاهد موفقیت و حماسه‎آفرینی جوانان این مرزوبوم باشیم.

* از سوی هیچ ارگانی حمایت نمی‎شویم

فیروزی با بیان اینکه از سوی هیچ ارگانی حمایت نمی‎شویم، یادآور شد: متأسفانه بازیکنان با هزینه شخصی و کمک‎های مردمی فعالیت می‎کنند.

وی با بیان اینکه استان گلستان در ورزش کاراته بسیار فعال و توانمند است و در این حوزه آینده درخشانی خواهد داشت، ابراز کرد:  از طرفی حمایت مسؤولان ورزش استان گلستان شاخص است که جای قدردانی دارد.

به گزارش خبرنگار فارس، کمپ تابستانه سبک کیوکوشین ساکاموتو با حضور ورزشکاران استان‎های مختلف در 15 الی 18 شهریورماه‎جاری در شهرستان کردکوی برگزار شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.