انجمن شیتوریوهایاشی ها کاراته استان گیلان
انجمن شیتوریوهایاشی ها کاراته استان گیلان

انجمن شیتوریوهایاشی ها کاراته استان گیلان

http://shitoryuhayashi.blogsky.com

با جان و دل تلاش کردم اما گلایه مندم

 

نایب قهرمان مسابقات جهانی کاراته گفت: خوشحالم که توانستم با جان و دل تلاش کنم و دوباره خودم را ثابت کنم، اما یک مقدار گلایه‌مند هستم.
به گزارش وانانیوز، سعید احمدی در گفت‌وگویی، پس از کسب مدال برنز ششمین مرحله مسابقات لیگ جهانی کاراته وان، اظهار داشت: خیلی خوشحالم از اینکه توانستم مدال برنز مسابقات لیگ جهانی آلمان را کسب کنم. این اول راه است، امروز استارتم را دوباره زدم تا در مسابقات بعدی با همین روال پیش بروم. خوشحالم از اینکه در این رقابت‌ها همه بهترین‌های دنیا حضور داشتند و من به عنوان نماینده ایران توانستم مدال برنز کسب کنم.

 


وی در ادامه افزود: سطح مسابقات خیلی بالا بود، من باید در هشت مرحله مسابقه می‌دادم که یک مرحله استراحت کردم و هفت بار به مصاف حریفان مختلف رفتم، تا به حال در هیچ مسابقه‌ای به این شکل بازی نکرده‌ بودم. واقعاً نفرات زیاد و خوبی در این مسابقات حضور داشتند. این مسابقات یک شیرینی دیگری برایم داشت و آن این بود که حریفی که در بازی‌های کشورهای اسلامی به خاطر یک اشتباه بازی را به او واگذار کرده بودم امروز توانستم او را هشت بر صفر شکست دهم. خیلی‌ها این حریف من را ساده قلمداد کرده بودند، اما اینطور نیست. او مدال‌های مختلفی را در کارنامه ورزشی خود دارد و اینطور نیست که برخی‌ها در مورد او اظهارنظر کرده بودند.

نایب قهرمان مسابقات جهانی کاراته در ادامه صحبت‌های خود، عنوان کرد: بعد از 5 ماه دوری از کوران مسابقات و تحمل فشارهای زیاد امروز دوباره مدال کسب کردم. من در مسابقات قهرمانی آسیا با کسب اجازه از کادر فنی با شرایطی که داشتم در مسابقات حضور پیدا نکردم و دوباره امروز توانستم در کاراته وان آلمان نتیجه کسب کنم. خوشحالم که توانستم با جان و دول تلاش کنم و دوباره خودم را ثابت کنم اما یک مقدار از برخی مسائل گلایه‌مند هستم و پس از بازگشت به ایران در مورد آن صحبت خواهم کرد.70 روز به صورت حرفه‌ای ورزش و زندگی کردم و سرانجام توانستم به مدال برنز برسم.

دارنده نشان برنز مسابقات کاراته وان آلمان در صحبت‌های خود عنوان کرد: همه بچه‌های ما در این رقابت‌ها خوب کار کردند اما با توجه به اینکه ما اردو نداشتیم یک مقدار بچه‌ها از آمادگی دور بودند اما در کل عملکرد خوبی داشتند. همیشه ما باید در کوران مسابقات باشیم و این نیاز به حمایت مسئولان دارد چون کاراته المپیکی شده است دیگر هیچ کشوری را نمی‌توانیم دست کم بگیریم. ما در این مسابقات کاراته کارهایی را دیدیم به مدال رسیدند که اصلا انتظار کسب مدال از آنها را نداشتیم با توجه به المپیکی شدن کاراته همه کشورها روی این رشته سرمایه‌گذاری کردند.

احمدی در پایان صحبت‌های خود عنوان کرد: ما نباید غافل باشیم و هرچه که تا به امروز در کاراته بدست آ‌ورده‌ایم را باید فراموش کنیم و از امروز به فکر آینده باشیم. نباید با این ذهنیت کارمان را ادامه دهیم که چون ما قهرمان دنیا شده‌ایم دیگر همه چیز برای ما تمام شده است. جا دارد از شهرام هروی سرمربی تیم ملی که در کنار ما بود تشکر کنم. از سیدمحمد حسینی به عنوان مربی بدنساز و خانواده مددی تشکر می‌کنم آنها در این مدت برای موفقیت من زحمات زیادی کشیدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.