انجمن شیتوریوهایاشی ها کاراته استان گیلان
انجمن شیتوریوهایاشی ها کاراته استان گیلان

انجمن شیتوریوهایاشی ها کاراته استان گیلان

http://shitoryuhayashi.blogsky.com

محسن آشوری : ما باید به صورت بهینه مدیریت هزینه کنیم

 

دبیر فدراسیون : شرایط بودجه ای فدراسیون را درک کنند


محسن آشوری

دبیر فدراسیون کاراته گفت: در اتاق من و رییس فدراسیون همیشه روی ملی پوشان باز است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در چند روز اخیر ملی پوشان کاراته ایران در مصاحبه هایی به سیاست های فدراسیون اعتراض کردند. ذبیح الله پورشیب، هامون درفشی پور و سجاد گنج زاده از جمله نفراتی بودند که اعلام کردند باید با هزینه شخصی برای رسیدن به المپیک تلاش کنند. حتی برخی از آنها از فروش اتومبیل و نخوردن غذا برای تامین هزینه سفرهای خارجی خبر دادند.در همین راستا به سراغ محسن آشوری ، دبیر فدراسیون کاراته رفتیم. او در پاسخ به این سوال که اعزام برخی از ملی پوشان به لیگ کاراته وان آلمان با هزینه شخصی بوده یا فدراسیون، می گوید:

 


هزینه سفر ملی پوشان به آلمان از طریق فدراسیون پرداخت شد. این جزو برنامه های ماست که کاراته کارانی که رنکینگ مناسبی دارند را به لیگ های جهانی اعزام کنیم. در نهایت هدف ما حضور قدرتمند در المپیک ۲۰۲۰ است و باید نفراتی که نزدیک به گرفتن سهمیه هستند را حمایت کنیم.

 

محسن آشوری  درباره چگونگی کسب سهمیه المپیک توسط کاراته کاران می افزاید:

امتیازات المپیکی از ابتدای سال ۲۰۱۸ و مسابقات پاریس محاسبه می شود؛ البته برای اینکه ملی پوشان ما مجوز حضور در این رقابت را داشته باشند، باید جزو ۵۰ نفر برتر رنکینگ جهانی در پایان سال ۲۰۱۷ قرار بگیرند. از هر کشور ۴ کاراته کار مرد و ۴ کاراته کار زن می توانند سهمیه بگیرند.

 

محسن آشوری در پایان در واکنش به مصاحبه های تند ملی پوشان خاطرنشان می کند:

حق این نفرات زیاد است و ما هم منکرش نیستیم. با این حال آنها باید شرایط بودجه ای فدراسیون را درک کنند. ما باید به صورت بهینه مدیریت هزینه کنیم. من این صحبت ها را نمی پسندم. در اتاق من و رییس فدراسیون همیشه روی ملی پوشان باز است. ما باید این مسائل را درون خانواده حل کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.