انجمن شیتوریوهایاشی ها کاراته استان گیلان
انجمن شیتوریوهایاشی ها کاراته استان گیلان

انجمن شیتوریوهایاشی ها کاراته استان گیلان

http://shitoryuhayashi.blogsky.com

با قدرت به توکیو می‌روم/ توانایی خود را روی تاتامی ثابت می‌کنم


 

پورشیب در گفتگو با مهر:

با قدرت به توکیو می‌روم/ توانایی خود را روی تاتامی ثابت می‌کنم


سرگروه تیم ملی کاراته ایران گفت: هدفم کسب مدال المپیک است و برای تحقق این هدف برنامه ریزی دقیقی دارم.

ذبیح الله پورشیب در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان مطلب فوق، گفت: هفته آینده رقابتهای کاراته وان در شهر لایپزیک آلمان را پیش رو دارم. به دلیل آنکه هیچ اردویی در تهران برگزار نمی شد تصمیم گرفتم به فرانسه سفر کنم، هم آب و هوایی عوض کرده باشم و هم با پشت سر گذاشتن تمرینات مناسب، با آمادگی خوبی در این مسابقات شرکت کنم.

 


وی افزود: از پاریس راهی لایپزیک می شوم و هدفم حضوری موفق در این رقابتهاست تا بتوانم در کنار حفظ شرایط بدنی مناسب، جایگاه خود را در رنکنیگ جهانی ارتقا دهم. برای حضور در میدانهای مهم سال آینده چون قهرمانی آسیا، بازیهای آسیایی و قهرمانی جهان باید با برنامه پیش برویم. نمی خواهم این میدانهای مهم را از دست بدهم. 

سرگروه تیم ملی با بیان اینکه هدف نهایی اش کسب مدال در المپیک است، گفت: برای رسیدن به این هدف برنامه ریزی خوبی را انجام داده ام. می دانم هدف بزرگی است و باید زندگی حرفه ای و به دور از حاشیه ای را دنبال کنم و با رسیدن به آمادگی مطلوب از هر میدانی با دست پر برگردم تا به امتیازات لازم برای سهمیه المپیک دست پیدا کنم.

پورشیب در پاسخ به این سئوال که با شرایط سنی فعلی آیا می توان به المپیک فکر کرد؟ تصریح کرد: کدام شرایط سنی؟ الان ماه های پایانی سال ۲۰۱۷ هستیم و من ۲۸ سال سن دارم. در زمان المپیک ۳۰ ساله هستم. فکر نمی کنم ۳۰ سال زیاد باشد و این موضوع را روی تاتامی و در مسابقات مختلف ثابت خواهم کرد. سن یک عدد است و خیلی از قهرمانان جهان و المپیک در چنین سنینی بهترین نمایش را داشته اند. 

وی ادامه داد: شرایط کسب سهمیه از طریق سیستم رنکینگ مهیا شده و همین موضوع کار را دشوار کرده است. از سال ۲۰۱۸ فقط نفرات برتر رنکنیگ جهانی می توانند در رقابتهای کاراته وان یا همان لیگ جهانی شرکت کرده و برای کسب سهمیه المپیک امتیازات خود را افزایش دهند. به همین دلیل باید از مسابقاتی چون تورنمنت آلمان بهترین بهره را ببریم تا جایگاه خود را حفظ کنیم.

این عضو تیم ملی کاراته در پایان گفت: بدون توجه به مسائل حاشیه ای، با قدرت به سمت توکیو ۲۰۲۰ حرکت می کنم. هر مانعی سر راهم باشد را برداشته و هر سختی را به جان می خرم تا با قدرت به المپیک برسم. می خواهم در این میدان بزرگ و پراهمیت مدال کسب کنم و مطمئن باشید که چنین می شود. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.