انجمن شیتوریوهایاشی ها کاراته استان گیلان
انجمن شیتوریوهایاشی ها کاراته استان گیلان

انجمن شیتوریوهایاشی ها کاراته استان گیلان

http://shitoryuhayashi.blogsky.com

علت غیبت گنج‌زاده در کاراته وان


سجاد گنج‌زاده، دارنده نشان طلای مسابقات کاراته جهانی با اشاره به این که مسابقه‌های زیادی را پشت سر گذاشته و قصد استراحت دارد، گفت: سال 96 برای کاراته سال پرترافیکی بود و تورنمنت‌های زیادی برگزار شد و من به صورت انفرادی و در ترکیب تیم ملی در هشت مسابقه شرکت کردم. ترجیح می‌دهم در کاراته وان‌های آلمان، اتریش و ژاپن حضور پیدا نکنم. حتی اگر در رنکینگ جهانی افت کنم ترجیح می‌دهم فعلا استراحت کنم. بدنم را آماده می‌کنم تا ان‌شاءالله در مسابقات لیگ کاراته وان سال 2018 حضور پیدا کنم. در طول این چند ماه برای حضور در دو سمینار هلند و آلمان دعوت شده‌ام و به احتمال فراوان برای آموزش کاراته راهی این دو کشور خواهم شد. زمان حضورم و برگزاری سمینار در هلند قطعی شده است، اما هنوز برگزاری سمینار در آلمان مشخص نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.