انجمن شیتوریوهایاشی ها کاراته استان گیلان
انجمن شیتوریوهایاشی ها کاراته استان گیلان

انجمن شیتوریوهایاشی ها کاراته استان گیلان

http://shitoryuhayashi.blogsky.com

معصومی: میزبان لیگ کاتا آینده سازان خواهیم بود

معصومی از میزبانی هیات کاراته آذربایجان شرقی در برگزاری یکی از هفته های لیگ کاتا آینده سازان در این استان خبر داد و گفت: تیم کاتای صرافی بهنام به نمایندگی از کاراته آذربایجان شرقی در لیگ کشوری حضور دارد.
به گزارش "پایگاه اطلاع‌رسانی ستارگان کاراته" اسماعیل معصومی به سایت فدراسیون کاراته گفت: امسال تیم کاتای صرافی بهنام به نمایندگی از کاراته آذربایجان شرقی در لیگ کشوری آینده سازان حضوردارد که مربیگری این تیم را احد شاهین بر عهده دارد.
وی افزود: با وجود ورزشکاران مستعد شناسایی شده رشته کاراته در سطح استان، می توان با نگاهی روشن به آینده وجذب حامیان مالی اقدامات موثرتری انجام داده و از ثمرات آن کاراته استان را بهره مند کرد. 
رئیس هیات کاراته آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه، حضور تیم کاتای صرافی بهنام به عنوان نماینده استان در لیگ کشور، می تواند گام بزرگی در ایجاد انگیزه در سایر رده های سنی آقایان و بانوان باشد، گفت: در سطح استان، ورزشکاران مستعد و شناخته شده خوبی برای حضور در رقابتهای کشوری و بین المللی داریم که می توانیم در آینده از آنها استفاده لازم را ببریم.
معصومی گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده و مذاکره با فدراسیون میزبان یکی از هفته های لیگ کاتا خواهیم بود که این امر تجربه خوبی برای کاراته کاهای استان است. 
وی ادامه داد: در سفر اخیر رئیس فدراسیون کاراته به همراه وزیر ورزش و جوانان به تبریز و شرکت در جلسه ستاد استانی، فستیوال کاتای 2018 به میزبانی تبریز جزء برنامه های مصوب فدراسیون کاراته کشور تعیین شد که در برنامه ریزی و اخذ مجوز برگزاری این رویداد مهم از حمایت های اداره کل ورزش و جوانان وفدارسیون کاراته کشور صمیمانه قدردانی می کنم.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.