انجمن شیتوریوهایاشی ها کاراته استان گیلان
انجمن شیتوریوهایاشی ها کاراته استان گیلان

انجمن شیتوریوهایاشی ها کاراته استان گیلان

http://shitoryuhayashi.blogsky.com

فعلا تیم ملی بزرگسالان نداریم و به صورت انفرادی تمرین می‌کنم


 


گنج‌زاده: استراحت می‌کنم و در کاراته‌ وان‌ها شرکت نمی‌کنم/برای برگزاری سمینار در هلند و آلمان دعوت شده‌ام

خبرگزاری فارس: گنج‌زاده: استراحت می‌کنم و در کاراته‌ وان‌ها شرکت نمی‌کنم/برای برگزاری سمینار در هلند و آلمان دعوت شده‌ام


دارنده نشان طلای مسابقات جهانی کاراته، گفت: کاراته سال پرترافیکی را پشت سر گذاشت و من در 8 رویداد حضور پیدا کردم و حالا حتی اگر در رنکینگ جهانی افت کنم ترجیح می‌دهم فعلا استراحت کنم.

 

سجاد گنج‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تمرینات خود، گفت: پس از اتمام مسابقات قهرمانی آسیا اردوهای تیم ملی به پایان رسید و هرکدام از کاراته‌کاها طبق روال به صورت انفرادی تمرینات خود را پیگیری می‌کنند. من هم برای حفظ کردن شرایط آمادگی جسمانی‌ام؛ تمرینات سبکی را به صورت انفرادی پیگیری می‌کنم تا از شرایط آمادگی به دور نباشم. سعید احمدی در آمریکا حضور دارد و تمرینات خود را پیگیری می‌کند و گویا ذبیح الله پورشیب نیز برای برگزاری یک سمینار راهی فرانسه شده است. البته احتمال دارد هر دو نفر در مسابقات لیگ جهانی کاراته وان آلمان حضور پیدا کنند، اما مطمئن نیستم. 10 روز دیگر مسابقات لیگ جهانی کاراته وان آلمان آغاز خواهد شد و یک هفته پس از آن مسابقات لیگ جهانی ترکیه برگزار می‌شود. دو رویداد دیگر از مسابقات کاراته وان اتریش و ژاپن طی ماه‌های آینده برگزار می‌شود، اما من تمایلی برای حضور در این مسابقات را ندارم.

دارنده نشان طلای مسابقات جهانی در ادامه، افزود: سال 96 برای کاراته سال پرترافیکی بود و تورنمنت‌های زیادی برگزار شد و من به صورت انفرادی و در ترکیب تیم ملی در هشت مسابقه شرکت کردم. ترجیح می‌دهم در کاراته وان‌های باقی مانده حضور پیدا نکنم. حتی اگر در رنکینگ جهانی افت کنم ترجیح می‌دهم فعلا استراحت کنم. بدنم را آماده می‌کنم تا انشاءالله در مسابقات لیگ کاراته وان سال 2018 حضور پیدا کنم. در طول این چند ماه برای حضور در دو سمینار هلند و آلمان دعوت شده‌ام و به احتمال فراوان برای آموزش کاراته راهی این دو کشور خواهم شد. زمان حضورم و برگزاری سمینار در هلند قطعی شده است، اما هنوز برگزاری سمینار در کشور آلمان مشخص نیست. انشاءالله در سال 2018 بتوانیم جزء اولین نفراتی باشم که برای کاراته و ورزش ایران سهمیه المپیک کسب می‌کنیم.

گنج‌زاده در واکنش به این سوال که برای تشکیل تیم ملی در سال 2018 میلادی آیا مسئولان فدراسیون انتخابی برگزار خواهند کرد یا خیر گفت: سال‌های گذشته روال به این صورت بود که بعد از مسابقات جهانی تمام مدعیان حضور در تیم ملی در مسابقات قهرمانی کشور شرکت می‌کردند؛ البته مدال‌ آوران در آخرین رویداد از حضور در این مسابقات معاف بودند. پس از برگزای مسابقات قهرمانی کشور برترین ها به انتخابی درون اردویی تیم ملی دعوت می‌‌شدند و با نفراتی مدال آور حاضر در اردوها انتخابی برگزار میکردند و در نهایت ترکیب تیم ملی مشخص می‌شد. یا اینکه تمام نفرات به یک تورنمنت برون مرزی اعزام می‌شدند و پس از آن کادر فنی از روی عملکرد تمام نفرات حاضر در تورنمنت برون مرزی ترکیب تیم ملی را مشخص می‌کردند. در حال حاضر نیز از شرایط آینده مطلع نیستم و اصلا نمی‌دانم شرایط برای حضور در تیم ملی به چه صورت است. در واقع کادرفنی در مورد این موضوع تصمیم‌گیری خواهد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.