انجمن شیتوریوهایاشی ها کاراته استان گیلان
انجمن شیتوریوهایاشی ها کاراته استان گیلان

انجمن شیتوریوهایاشی ها کاراته استان گیلان

http://shitoryuhayashi.blogsky.com

قابل توجه نهادهای نظارتی و برادرانِ حراست؛



منافقین در هر لباسی خیانت می‌کنند/ کشفِ حجابِ دخترانِ ایرانی در یک میدانِ بین‌المللی!

اختصاصی ستارگان کاراته:

با خبر شدیم فردی با پیشینه‌ای تاریک، از اعتمادِ مسئولینِ ورزشِ کشورمان سوءاستفاده کرده و با اعزامِ تیمی متشکل از بانوانِ کاراته‌کا به یکی از رقابتهای بین‌المللی، آنها را بدونِ حجاب و پوششِ اسلامی روانه‌ی میدانِ مسابقه ساخته است!
 

این در حالیست که فردِ مذکور این روزها چهره‌ای مذهبی به خود گرفته و به شکلی ریاکارانه، تلاش می‌کند تا در ورایِ این چهره، اتهاماتِ سنگینی را از طریقِ جیره‌خوارانِ خود در شبکه‌های اجتماعی، به افراد و نهادهای مختلف وارد سازد.

به گزارش ستارگان کاراته؛ این فرد که گفته میشود در پرونده‌ی تاریکش، سابقه‌ی عضویت در گروهک‌های ضد انقلاب نیز وجود دارد، هر زمان که فضا را برای ضربه زدن به حیثیت و آبروی نظامِ مقدسِ جمهوری اسلامی ایران و مردمِ متدین و خداجویِ میهنِ عزیزِ اسلامی مناسب ببیند، بی‌درنگ واردِ عمل شده و از پشت، خنجر می‌زند!

به نظر میرسد این اقدام (کشفِ حجابِ دخترانِ ایرانی در یک مسابقه‌ی بین‌المللی) که در حضورِ این فرد و بدونِ مخالفتِ او صورت گرفته است، هدفی جز ضربه زدن به آبروی نظامِ مقدس جمهوری اسلامی ایران را دنبال نمی‌کرده است.  

گفتنی است مجموعه‌ای از فیلمها و تصاویرِ مربوط به مسابقاتِ مذکور، در اختیارِ  پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته قرار دارد که صحتِ ادعای فوق را تایید می‌کند.   

امام خمینی (ره) درباره استفاده از منافقین در دستگاه های اجرایی می فرمایند: منافقین و خوارج را درست بشناسید. کسانی با تمسّکِ ظاهر به دین، با تمسّک به آیات قرآن، حفظ کردن قرآن، حفظ کردن نهج البلاغه به برخی از امور دینی ظاهراً اعتقاد داشتند؛ اما با آن لُبّ و اساس دین مخالفت می کردند و روی این حرف تعصّب داشتند. دم از خدا می زدند؛ اما نوکری حلقه به گوش شیطان را داشتند. دیدید که منافقین یک روز آن طور ادّعاهایی داشتند؛ بعد هم وقتی لازم شد، برای مبارزه با انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، با امریکا و صهیونیستها و صدّام و با هر کس دیگر حاضر بودند کار کنند و نوکریشان را انجام دهند! خوارج، این طور موجوداتی بودند.

نویسنده: محمد قدیمی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.