انجمن شیتوریوهایاشی ها کاراته استان گیلان
انجمن شیتوریوهایاشی ها کاراته استان گیلان

انجمن شیتوریوهایاشی ها کاراته استان گیلان

http://shitoryuhayashi.blogsky.com

شقاقی: هدفمان سازماندهی و موفقیت مجموعه سبک‌های آزاد است


  عملکرد سبک‌های آزاد ارزیابی می‌شود؛

شقاقی: هدفمان سازماندهی و موفقیت مجموعه سبک‌های آزاد است


اختصاصی ستارگان کاراته:

احمد شقاقی نایب رییس فدراسیون کاراته و رییس سازمان سبکهای آزاد معتقد است با نگاه ویژه محمد صادق فرجی، سازمان سبکهای آزاد نیز با انسجام بهتری در مسیر کسب افتخارات گام برداشته است.   

احمد شقاقی در گفتگوی اختصاصی با "پایگاه اطلاع‌رسانی ستارگان کاراته" با تاکید بر اینکه تمام هدف وی سازماندهی و موفقیت مجموعه سبک های آزاد است، اظهار داشت: محمد صادق فرجی رییس فدراسیون،  نگاه ویژه ای به سبکهای آزاد دارد و همین امر موجب شد اقدامات خوبی در سبک های آزاد رقم بخورد.



وی در ادامه گفت: پس از حضور ایشان با برنامه ریزی های صورت گرفته جهت تقویت سبک های آزاد علاوه بر تغییرات در برخی کمیته ها، کادر فنی تیم ملی در بخش آقایان نیز منصوب شدند، همچنین پیکارهای انتخابی تیم ملی نیز با حضور مدعیان قهرمانی در دو بخش کاتا و کومیته به صورت سهمیه آزاد برگزار شد، اقدام دیگری که در بخش سبک های آزاد صورت پذیرفت هماهنگی با هئیت کاراته استان ها در تعیین نماینده سبک های آزاد در استانها بود که انشاا... بتوانیم از طریق نمایندگان فوق، برنامه ریزی بهتری در جهت توسعه سبک های آزاد داشته باشیم.   

 رئیس سازمان سبک های آزاد کاراته در خصوص انتقادات مطرح شده به جهت طولانی شدن لیگ سبکهای آزاد در سال گذشته؛ گفت: متاسفانه برنامه زمان بندی لیگ بدلیل در اختیار نداشتن سالن اختصاصی دچار مشکل شد اما با رایزنی های صورت گرفته در تلاشیم مشکلات موجود را به حداقل برسانیم، ضمن اینکه با تلاشهای انوشیروان دادگر مدیر روابط عمومی فدراسیون، اقدامات اولیه در جهت پوشش رسانه ای و یا پخش رویدادهای سبکهای آزاد به خصوص در رقابت های لیگ از صدا و سیما صورت پذیرفته است تا انشاا... در رقابت های پیش رو بتوانیم با توجه به پوشش رسانه ای تیم ها را در جذب اسپانسر برای حضور فعالتر در پیکارهای لیگ سبکهای آزاد یاری نماییم.

نایب رئیس فدراسیون کاراته در خصوص ارزیابی سبک های آزاد؛ عنوان کرد: یکی از اهداف سازمان سبک های آزاد ساماندهی سبکهای تحت پوشش این سازمان است و این امر محقق نخواهد شد مگر با ارزیابی و بررسی دقیق عملکرد کلیه سبک های آزاد. بر همین مبنا در پایان شش ماه نخست سال این ارزیابی صورت خواهد پذیرفت و نتیجه آن از طریق روابط عمومی فدراسیون  اعلام خواهد شد. ضمن آنکه قطعا امتیازاتی نیز برای سبک های برتر در نظر خواهیم گرفت.

شقاقی در پاسخ به اینکه شاخص های این ارزیابی بر چه مبنایی خواهد بود، گفت: آیتم هایی نظیر حضور در رقابت های قهرمانی کشور، حضور در لیگ سبکهای آزاد، برگزاری دوره های آموزشی، تعداد کاراته کاهای سازمان یافته، تبلیغات، استعدادیابی، میزبانی مسابقات بین المللی، جذب اسپانسر و دیگر فاکتورهایی که به صورت مکتوب به سبک ها ابلاغ شده است و بر اساس آن نیز سبک های برتر معرفی خواهند شد.

رئیس سبک های آزاد در خصوص کادر فنی تیم ملی بانوان، اظهار داشت: با توجه به اینکه خانم خشنودی فر به تازگی به عنوان نایب رئیس بانوان سبکهای آزاد فدراسیون کاراته منصوب شدند تصمیم گرفته شد پس از نشست با ایشان تکلیف کادر فنی بانوان مشخص شود و با توجه به برنامه ارائه شده از سوی کادر فنی، زمان بندی اردوهای بانوان اعلام خواهد شد.

نایب رئیس فدراسیون کاراته در خصوص برنامه‌های آتی سازمان سبک های آزاد، گفت: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته در فصل جدید لیگ سبک های آزاد از کارشناسان و کادر فنی تیم ملی دعوت خواهیم کرد تا این رقابت ها را از نزدیک رصد نمایند و با توجه به عملکرد کاراته کاهای حاضر در لیگ، برترین ها را به اردوی تیم ملی دعوت نمایند. همچنین در نظر داریم با جذب اسپانسر و همکاری سبک ها، لیگ بانوان را نیز مجدداً راه اندازی نماییم. از دیگر اقداماتی که قطعاً اجرایی خواهد شد صدور مجوز اعزام های برن مرزی بر مبنای عملکرد سبک در شاخص های تعیین شده خواهد بود.

شقاقی در پایان تصریح کرد: جا دارد علاوه بر قدردانی از آقای فرجی بدلیل نگاه ویژه ای که به سبک های آزاد دارند از کلیه روسای سابق فدراسیون از جمله آقای ناظریان که زمان ایشان استارت سازمان سبک های آزاد کلید خورد تا آقای سمندر و دیگر روسای عزیزی که واقعا زحمت کشیدند تا کاراته سبک های آزاد در جایگاه امروز قرار گیرد تشکر نمایم، از شیهان آشوری دبیر فدراسیون کاراته که با جدیت بسیار در جهت رشد و توسعه سبک های آزاد تلاش می کنند  و همچنین از عزیزانی چون آقای وحیدی که زحمات  بسیاری، جهت ارتقا داوری در جایگاه مسئولیت کمیته داوران سبک های آزاد متحمل شدند نیز تشکر نمایم و همچنین در خاتمه مراتب قدردانی ام را از همه جامعه فهیم کاراته سبک های آزاد که همواره با همدلی و یاری خود در جهت رشد روز افزون کاراته سبک های آزاد سهیم بوده و هستند، اعلام می‌دارم و این نوید را به همه عزیزان می دهم که با حضور محمد صادق فرجی در راس فدراسیون کاراته، شاهد موفقیت بیش از پیش کاراته سبک های آزاد خواهیم بود.   
 
نویسنده: لاله خالق

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.