انجمن شیتوریوهایاشی ها کاراته استان گیلان
انجمن شیتوریوهایاشی ها کاراته استان گیلان

انجمن شیتوریوهایاشی ها کاراته استان گیلان

http://shitoryuhayashi.blogsky.com

روحانی در گفت‌وگو با میزان:


 

خبرگزاری میزان- مربی کاراته کشورمان گفت: قرارداد من با تیم ملی ازبکستان سه ساله است و امکان تمدید هم وجود دارد.

حسین روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص آخرین وضعیت حضورش به عنوان سرمربی تیم ملی کاراته ازبکستان اظهار داشت: صحبت‌های نهایی را انجام دادم و قرار است بین ماه سپتامبر تا نوامبر کار خود را در این تیم آغاز کنم. فعلا مسئولان کاراته ازبکستان در تلاش هستند تا مجوز کارم در این کشور را فراهم کنند که این موضوع هم کمی زمانبر است و هیچ مشکل خاصی وجود ندارد.

 


وی افزود: نگاه ازبک‌ها روی یک برنامه بلند مدت است و برنامه خاصی برای بازی‌های آسیایی 2018 و المپیک 2020 دارند. قرارداد من هم با این کشور سه ساله است و امکان تمدید هم وجود دارد.

مربی کاراته کشورمان در پاسخ به این سوال که گویا از چند کشور دیگر هم پیشنهاد همکاری داشته، گفت: بله پیشنهادهای دیگری هم داشتم اما طی مشورتی که با برخی دوستانم داشتم به این نتیجه رسیدم که هدایت تیم ملی کاراته ازبکستان را قبول کنم. ازبک‌ها شرایط فیزیکی خوبی دارند و اگر شرایط مهیا باشد، میتوانیم روزهای خوبی برای کاراته این کشور رقم بزنیم.

روحانی ادامه داد: کاراته رشته غیرقابل پیش‌بینی است اما موفقیت در تیم ملی ازبکستان در بازی‌های آسیایی 2018 دور از دسترس نیست.به هر حال این فصل تازه ای از زندگی ورزشی من است و امیدوارم برگ زرینی در کارنامه ورزشی من باشد.

وی در پایان اظهار داشت: تا زمانی که کارم برای حضور در ازبکستان نهایی شود،در خدمت تیم کاراته امید کشورمان هستم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.