انجمن شیتوریوهایاشی ها کاراته استان گیلان
انجمن شیتوریوهایاشی ها کاراته استان گیلان

انجمن شیتوریوهایاشی ها کاراته استان گیلان

http://shitoryuhayashi.blogsky.com

فرجی: خوشحالیم که تلاش 47 ساله کاراته جهان به بار نشست


محمد صادق فرجی

رئیس فدراسیون کاراته در مراسم افتتاحیه مسابقات وحدت و دوستی در ارومیه گفت: بی تردید در این دوره از مسابقات همچون ادوار گذشته شاهد رقابتی سرشار از رفاقت، مودت و محبت خواهیم بود.

به گزارش ایسنا به نقل از فدراسیون کاراته، در پیام محمدصادق فرچجی آمده است: امروز سیزدهمین دوره مسابقات جام وحدت و دوستی در ارومیه آغاز شد، رقابتهایی که ورای لباسِ رقابت، پیروزی و شکست و اشک و لبخندی که بر تن دارد، از کالبد و قامتی ستودنی و آرامش بخش و مزین به واژگانی چون "وحدت" و " دوستی" برخوردار است. در تمامی ۱۲ دوره پیشینِ این رویداد، به زعم شرکت کنندگان و میهمانان، روح مودت و دوستی هم در میدان و هم بیرون از میدانِ مسابقه جاری و ساری و این خود، مهمترین عامل برای ادامه هر ساله این جام بوده است. امیدوارم امسال نیز، همچون ادوار گذشته، شاهد رقابتی سرشار از رفاقت، محبت و مودت باشیم.

 


از اینکه امروز میزبان مقامات ارشد فدراسیون جهانی کاراته، تیم‌ها و قهرمانان بزرگی از اقصی نقاط جهان هستیم به خود می بالیم و آن را فرصتی مغتنم بر می شماریم تا این جمع، بعنوان بخشی از کاراته جهان، بعنوان بخشی از یک خانواده بزرگ، به عنوان بخشی از ۱۸۰ کشور عضو فدراسیون جهانی و میلیون‌ها ورزشکار فعال در کاراته، همگی قدردان هم باشیم برای تلاشی که طی ۴۷ سال حیات فدراسیون جهانی کاراته صورت گرفت و سرانجام به حضور این ورزش زیبا و پرمخاطب در بازی های المپیک منجر شد؛ ثبات قدم، تلاش و نهایتاً موفقیتی که بی تردید، تک تک حاضران در این جمع در آن سهیم هستند.
رقابت‌های وحدت و دوستی در ارومیه اما طی بیش از یک دهه برگزاری اینک به چنان بلوغ و پختگی دست یافته که ورزشکاران و تیم‌های بزرگ و قدرتمند جهان را علاقمند به حضور در آن کرده، تلاش مسئولان این رقابت‌ها در این سالیان همواره در راستای برگزاری بهتر و بهتر، هم از لحاظ کیفی و هم از لحاظ کمی بوده؛ تلاشی که بی دریغ و بی منت، فقط و فقط بهره مندی از ظرفیت های موجود در این شهر زیبا و حمایت همه جانبه مقامات مسئول این استان بویژه استاندار محترم دکتر سعادت، دکتر چمن گلی، مدیر کل ورزش و جوانان، نمایندگان محترم استان آدربایجان غربی در مجلس شورای اسلامی، اعضای محترم شورای اسلامی شهر، شهردار محترم ارومیه و سایر مسئولان شهری و استانی، مردم خونگرم و میهمان نوازِ آن برای گسترش و اعتلای کاراته بوده است. بر پایه این تلاش، مسابقات وحدت و دوستی و ساز و کار برگزاری آن به چنان جایگاهی دست یافته است که می توان انتظار رقابتهایی از درجه فنی به مراتب بالاتری را از آن داشت.

تشکر ویژه‌ای هم دارم از جناب دکتر سلطانی فر، وزیر محترم و فرهیخته ورزش و جوانان که از زمان حضورشان در وزارت با نگاهی ویژه، کاراته این ورزش المپیکی را مورد عنایت و حمایت شان قرار داده اند تا بتوانیم راحت تر راه موفقیت را طی کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.