انجمن شیتوریوهایاشی ها کاراته استان گیلان
انجمن شیتوریوهایاشی ها کاراته استان گیلان

انجمن شیتوریوهایاشی ها کاراته استان گیلان

http://shitoryuhayashi.blogsky.com

مسابقات بین المللی فودوکان کاراته به میزبانی کرمانشاه برگزارمیشود

 
با شرکت ۱۳۰۰ ورزشکار؛
کرمانشاه- نماینده فدراسیون کاراته در استان کرمانشاه گفت: مسابقات بین المللی فودوکان کاراته جام «دوستی ملت‌ها» از فردا به میزبانی کرمانشاه آغاز می‌شود.

 

نبی فتحی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: سومین دوره مسابقات بین المللی فودوکان کاراته با عنوان جام «دوستی ملت‌ها» از فردا به میزبانی کرمانشاه آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه این مسابقات در  بخش بانوان و آقایان و در کلیه رده های سنی برگزار میشود، افزود:
رقابت‌ها در دو بخش کاتا و کومیته انجام می‌پذیرد.

فتحی افزود: رقابت‌های بین المللی کاراته سبک فودوکان در مجموعه ورزشی حضرت امام (ره) طی روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هفته جاری برگزار می‌شود.

وی از حضور ۱۳۰۰ شرکت کننده در این رقابت‌ها  خبر داد و گفت: کاراته کاها از دوازده کشور جهان شامل ایتالیا، نپال، سویس، چچن، آذربایجان، روسیه، پاکستان، افغانستان، صربستان، سیرالئون، عراق و... انجام می‌شود.

فتحی با اشاره به حضور شرکت کنندگانی از اکثر شهرستانها و سبکها و باشگاههای استان کرمانشاه در این رقابتها، گفت: مسئول برگزاری این دور از مسابقات، شیهان محمدرضا آشنا است و مسابقات با هماهنگی فدراسیون کاراته و زیر نظر ریاست هیئت کاراته کرمانشاه آقای ناصر محمد صالحی، دبیر هیئت آقای کامران علی بیگی و حضور کادر اجرایی و کارکنان هیئت کاراته استان انجام میشود.

وی با اشاره به حضور پررنگ کمیته داوران هیئت کاراته استان کرمانشاه در دو بخش بانوان و آقایان در این رقابت‌ها گفت: مسابقات بانوان از فردا آغاز و تا ظهر پنجشنبه ادامه دارد و پس از آن مسابقات آقایان آغاز و تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.

نماینده فدراسیون کاراته در استان کرمانشاه گفت: آقای نادری نژاد مسئول سبک فودوکان کاراته ایران است و با برنامه ریزی های انجام شده شاهد برگزاری مسابقات با شکوه هر چه تمامتر در استان هستیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.