انجمن شیتوریوهایاشی ها کاراته استان گیلان
انجمن شیتوریوهایاشی ها کاراته استان گیلان

انجمن شیتوریوهایاشی ها کاراته استان گیلان

http://shitoryuhayashi.blogsky.com

مسابقه تدارکاتی و تست آمادگی جسمانی تیم ملی نوجوانان و جوانان


مربی تیم ملی کاراته جوانان از برگزاری یک دوره مسابقه تدارکاتی و تست آمادگی جسمانی در مرحله هفتم اردوی این تیم خبر داد.

 

به گزارش "پایگاه اطلاع‌رسانی ستارگان کاراته" رضا میدان مربی تیم ملی جوانان به روابط عمومی فدراسیون کاراته گفت: مرحله هفتم اردوی تیم ملی کاراته نوجوانان و جوانان از روز گذشته (دوشنبه 29 خرداد ماه ) در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه آغاز شده و تا سوم تیرماه ادامه خواهد داشت.
 
وی افزود: مرحله بعدی اردو هم قرار است از 8 تا 14 تیرماه در استان آذربایجان غربی برگزار شود که این مرحله آخرین مرحله اردوی آماده سازی خواهد بود.
 
میدان رو در خصوص وضعیت آمادگی کاراته کاهای حاضر در اردوی تیم ملی گفت: بچه ها در آمادگی 70 ، 80 درصدی هستند و با نزدیک شدن به زمان اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا بر فشار تمرینات افزوده شده است. در حال حاضر کاراته کاها 70 درصد تمرینات فنی و 30 درصد تمرین بدنسازی را دنبال می کنند.
 
وی در مورد برنامه های این مرحله اردوی تیم ملی گفت: با هماهنگی های انجام شده، عصر امروز در پایگاه قهرمانی استان از کاراته کاها تست آمادگی جسمانی گرفته می شود که دستگاههای به روز و مجهزی دارد. همچنین طبق برنامه ریزی انجام شده یک دیدار تداکاتی هم با تیم منتخب استان خواهیم داشت.
 
مربی تیم ملی جوانان شرایط اردوی تیم ملی را خوب توصیف کرد و گفت: با هماهنگی مسئولین استانی و اداره کل ورزش آذربایجان غربی، سالن و محل اسکان مناسبی برای کاراته کاها در نظر گرفته شده است و امیدوارم بچه ها از نظر روحی و جسمی به شرایط ایده آل برسند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.