انجمن شیتوریوهایاشی ها کاراته استان گیلان
انجمن شیتوریوهایاشی ها کاراته استان گیلان

انجمن شیتوریوهایاشی ها کاراته استان گیلان

http://shitoryuhayashi.blogsky.com

معرفی برترین قهرمانان کاراته‌ی سال 94

اعلام نتایج نهایی نظرسنجی گروه خبری ستارگان کاراته؛

معرفی برترین قهرمانان کاراته‌ی سال 94
 
جمع کثیری از کارشناسان و چهره‌های برجسته‌ی کاراته کشور با شرکت در نظرسنجی گروه خبری ستارگان کاراته، برترین قهرمانان کاراته‌ی ایران در سال 94 را تعیین کردند.

 

بر این اساس و با توجه به آرای مأخوذه، در بخشِ آقایان "سعید احمدی" نایب قهرمان کاراته‌ی جهان و مردِ طلایی رقابتهای کاراته‌وان پاریس با کسبِ مجموع 5300 امتیاز، به عنوان برترین قهرمان کاراته‌ی کشورمان در سال 94 شناخته شد.


 https://telegram.me/karatenews 

مردِ روزهای سختِ کاراته‌ی ایران با فتحِ سکوی قهرمانی در رقابتهای معتبرِ کاراته‌وانِ پاریس، ثابت کرد که بیش از هر کاراته‌کای دیگری سزاوارِ ایستادن بر سکویِ نخستِ وزنِ منهای 67 کیلوگرمِ پیکارهای جهانیِ اتریش است. افتخاری عظیم که دستیابی به آن، با توجه به توانمندیهای بی‌بدیلِ این دلاورمردِ کرمانشاهی، چندان هم دشوار به نظر نمی‌رسد.

*****

امیر مهدیزاده قهرمان کاراته‌ی جهان و دارنده‌ی مدال طلای بازیهای آسیایی اینچئون، تنها مردِ طلایی کاراته‌ی ایران در پیکارهای آسیایی ژاپن بود و به همین دلیل توانست بخش عظیمی از آرای کارشناسان را در نظرسنجیِ مذکور به خود اختصاص دهد. مهدیزاده با کسبِ مجموعِ 4860 امتیاز، جایگاهِ دومین قهرمان برترِ کاراته‌ی کشور در سال 94 را به خود اختصاص داد.

در این نظرسنجی و در بخش مردان، ذبیح‌الله پورشیب نایب قهرمان لیگ جهانی فرانسه و دارنده‌ی مدال برنز مسابقات آسیایی ژاپن با کسب 4480 امتیاز، در جایگاه سوم ایستاد و سجاد گنج‌زاده نایب قهرمان کاراته جهان و دارنده‌ی مدال نقره رقابتهای آسیایی ژاپن با کسبِ 4120 امتیاز، چهارم شد.


برترین قهرمانان کاراته در بخش بانوان
:
 
در بخش بانوان "حمیده عباسعلی" نایب قهرمان کاراته جهان و دارنده‌ی مدال طلای بازیهای آسیایی اینچئون، همچون سال گذشته و با اختلافِ فراوان نسبت به سایرِ رقبا، در مکان نخست ایستاد. عباسعلی که تنها طلاییِ کاراته‌ی بانوان در پیکارهای آسیایی ژاپن بود، امسال نیز با کسبِ مجموعِ 7830 امتیاز به عنوان چهره‌ی بی‌رقیبِ کاراته‌ی کشور در بخش بانوان و برترین قهرمان کاراته‌ی ایران در سال 94 شناخته شد.
 

زهره برزگر بانوی طلایی کاراته ایران در پیکارهای جهانی اندونزی، پس از حمیده عباسعلی و با کسبِ مجموعِ 5540 امتیاز، جایگاه دومین قهرمانِ برترِ کاراته‌ی ایران در بخش بانوان را به خود اختصاص داد.
 

در این نظرسنجی و در بخش بانوان، سحر کرجی با 3170 امتیاز و فاطمه صادقی با 2940 امتیاز به ترتیب عناوین سوم و چهارم را کسب کردند.
 
محمد قدیمی/ ستارگان کاراته


*****************
 
رده‌بندی برترین قهرمانان کاراته در سال 94
 
آقایان:
مقام اول: سعید احمدی با 5300 امتیاز
مقام دوم: امیر مهدیزاده با 4860 امتیاز
مقام سوم: ذبیح‌الله پورشیب با 4480 امتیاز
مقام چهارم: سجاد گنج‌زاده با 4120 امتیاز
 
بانوان:
مقام اول: حمیده عباسعلی با 7830 امتیاز
مقام دوم: زهره برزگر با 5540 امتیاز
مقام سوم: سحر کرجی با 3170 امتیاز
مقام چهارم: فاطمه صادقی با 2940 امتیاز